Maria Czubaszek rozpętała burzę
W TVN w programie Kulisy sławy Maria Czubaszek powiedziała, że dzieci nie lubi, i że miała dwie skrobanki.
Na internetowych forach rozpętała się burza. Cała masa komentarzy, a niektóre tak obrzydliwe, że czytać się nie da.
Pani Maria zapewne się tym nie przejmuje, bo z natury mało ja obchodzi, co inni wypisuja na jej temat.
Ale te wpisy pokazuja jacy mu jestesmy zakłamani.
Ileś tam tysięcy aborcji dokonują polskie kobiety w zagranicznych klinikach i jakoś nikomu to nie przeszkadza. Bo po cichu i nie mówia o tym.
Zakłamanie totalne.
A tak na marginesie, właśnie kończę czytać książkę wywiad o pani Marii Czubaszek.



2 lutego 2012 (czwartek), godz. 15:58
Pani margolu co znaczy “zrobiła skrobankę” ?
Fajnie by było zalegalizować aborcje co nie? mniejsze wyrzuty sumienia, bezstresowe zabijanie na żądanie… Życie ludzkie jest bezcenne.
Pani Froń jeśli ktoś publicznie chwali się tym, że z kaprysu i wygody zabił swoje nienarodzone dziecko to chyba nie powinna dziwić tak ostra reakcja.
No ale tak… na legalu zabijałoby się przyjemniej.
Hitler nienawidził żydów, uważał ich za podludzi więc ich mordował bo mu przeszkadzali w realizacji planów.
2 lutego 2012 (czwartek), godz. 20:29
Pani Małgosi, ma Pani rację, w Polsce aborcja to temat tabu. Troszkę mnie dziwi,że poleca Pani książkę, bo skoro nie wie Pani o co się rozpętała burza, czyli nie zrozumiała Pani kontekstu, to skąd Pani wie o czym jest książka. Pani Czubaszek wywołała burzę z powodu jej podejścia do “aborcji”, nawet zwolennicy “skrobanek” krytykują jej aż przerysowaną obojętność i dosłowność. Mają rację, bo później przez takie wypowiedzi zarzuca się wszystkim zwolennikom aborcji, pogardę dla życia i rożne takie.
P.S. Przez ten wpis chce Pani ukazać jaka Pani jest na czasie, feministka, bez obłudy i itp. to uważam, że wszyscy nawet najbardziej zdeterminowani zwolennicy aborcji uważają słowa aborcja. Skrobanka to słowo klucz to stereotyp, na którym buduje się obłudę, dla pseudo walczących. Zatem morał jest prosty.Skoro staje Pani jam myślę po stronie zwolenników aborcji, kobiet, które twierdzą, że brzuch to ich własność (czyli mnie) to niech Pani nie obraża nasz wszystkich etykietka “skrobanka”. Są rzeczy o których powinno się pisać prawdziwie i nazywać je po imieniu.
2 lutego 2012 (czwartek), godz. 22:52
Mnie pani Czubaszek zirytowała nie tym, że usunęła dwie ciąże, jak kto woli, dała się wyskrobać, czy dosadnie i wprost – pozwoliła zabić dwoje swoich dzieci. W końcu to jej brzuch. Pani Czubaszek powiedziała coś w stylu: mój boże, gdybym zaszła jeszcze w ciążę to bym ją usunęła. Nie wiem do jakiego boga się pani Czubaszek modli, nale na pewno nie do Tego Jedynego. Kiedyś poważałem tą kobietę. Myślałem, że to niegłupia kobieta i ma coś do powiedzenia. Teraz myślę zupełnie inaczej. Wóda i papierochy przeżarły tej kobiecie dendryty.
2 lutego 2012 (czwartek), godz. 22:54
Mądrych zwalniają a pani ciągle pracuje,
3 lutego 2012 (piątek), godz. 7:42
Pani Małgorzato Froń, miałaby Pani resztki wstydu jako stara kobieta – matka dzieciom i babcia dla wnucząt, z tego powodu, że w Pani głowie lęgną się tak mordercze myśli jakie Pani przedstawia i zaiste cudem jest, że została Pani matką i babcią nie “wyskrobując” wcześniej swojego potomstwa!
3 lutego 2012 (piątek), godz. 7:45
Ejże “kończę czytać”? Ja sądzę, że Pani nie zaczęła, bo to za trudne.
3 lutego 2012 (piątek), godz. 10:49
Do wszystkich, którzy mnie krytykują!!!
Gdzie ja u diabła napisałam, że jestem zwolennikiem aborcji, albo popieram panią Czubaszek!!! No, gdzie?
Ludzie, czytajcie ze zrozumieniem.
Napisałam o reakcji ludzi na jej wypowiedź. I tyle.
Te wszystkie epitety pod moim adresem utwierdzaja mnie w przekonaniu, że my Polacy nie lubimy drugiego człowieka i najchetniej mu dowalamy. Czy trzeba, czy nie.
3 lutego 2012 (piątek), godz. 11:22
Książka jest słaba. O Karolaku – ciekawie. Natomiast im dalej tym słabiej. Teksty – twórczość – super. A życie. Nudne.
A książka Wałęsowej to dopiero nudy!!
A blog wreszcie nieco jak na dziennikarski się poprawia. Służbowy wreszcie!!!
3 lutego 2012 (piątek), godz. 20:06
Pani margolu!, czy jest pani zwolennikiem aborcji na zawołanie? a co pani myśli gdy dziecko jest zagrożone zespołem downa? można zabić czy nie?
A czy nie bulwersuje kogoś gdy ktoś zabija dziecko z czystej próżności? w ogóle czy jest jakiś powód rozgrzeszający zabijanie nienarodzonych?
4 lutego 2012 (sobota), godz. 8:07
Najśmieszniejsze jest to, że ona tak mówi bo wyskrobanie jej nie grozi….
4 lutego 2012 (sobota), godz. 15:55
Pani Małgosiu, oczywiście, ze Pani nie napisała, ze jest Pani zwolenniczka aborcji. Jednak ja nie rozumiem o jakim zakłamaniu Pani pisze? Po wywiadzie Pani Czubaszek internauci, nawet zwolennicy aborcji, oburzyli się sposobem w jaki Pani Czubaszek traktuje usunięcie ciąży!!! Ona o tym opowiada jak o wizycie w WC. Wszyscy wiedzą, że nie można pewnych spraw demonizować, ani w lewo ani w prawo. Ja do tej pory traktowałam Panią Czubaszek jako człowieka światłego, kobietę z klasą i dystansem, ale jeżeli ktoś mówi, że dzięki Bogu miał 2 aborcje i Bogu niech będą dzięki…no to chyba zestawia ze sobą dwa tak skrajne światy, że coś tu jest nie tak. Ja osobiście nie popieram także osób, które zasłaniają się wiarą, Bogiem i są przeciwne aborcji, ale to jest tak delikatny temat, tak osobisty, że nie należny o tym mówić jak o robieniu porannej kupy. Poza tym, ja nie wiem dlaczego Pani uważa, że naród jest zakłamany, pamiętam kilka z Pani wpisów, które dotyczyły tego, że dzisiaj są takie czasy, że ludzie ( a zwłaszcza młodzi) nie szanują innych, że głośno rozmawiają przez telefon w autobusie, że wszystko jest na sprzedaż, że wszystko się podaje do publicznej opinii, że brakuje smaku, wyczucia itp. Miała Pani wiele takich tekstów, że Pani tego nie rozumie, ze brakuje kultury, ogłady ipd. A Pani Czubaszek to co? Jej to nie dotyczy? Internautów oburzyło właśnie to jak ona się zachowała, jak ukazała pewien problem. Są organizacje, które walczą z pewnym stereotypem aborcji, cach one ukazać, że to wynika z przekonań z sytuacji życiowych a nie z próżności. Więc ja pytam gdzie to zakłamanie? Tylko mnie osobiście razi coś innego, chciała by Pani, ale
się nie da…bo to trzeba być w innym miejscu, z inną wrażliwością i światłością. Ja myślę, że jak tak bardzo się chce to wychodzi jak zawsze. Poza tym, jak ktoś ma takt i kulturę to nie pozwolił by sobie urazić nawet najbardziej radykalnych przeciwników aborcji. Jak to mówi stare przyłowie “Mowa jest srebrem, a milczenie złotem”.
4 lutego 2012 (sobota), godz. 20:17
Pani margola sama nazywała pana Zbigniewa Ziobrę oszołomem. Bo jej wolno a innym nie.
Poza tym nie wiem czy pani wie, że są ludzie którzy biorą w duchową adopcję znane tylko Bogu dziecko poczęte. I myślę, że o wiele bardziej wartościowy byłby pani wpis gdyby pani napisała o takiej inicjatywie, niż o pani, która szczyci się zabiciem nienarodzonego. Inna sprawa jak pani napisała “miała dwie skrobanki”. Jeśli pani nie wie jak wygląda zabijanie to polecam oglądnąć – http://www.pino.pl/article-view/id,402277,type,2,t,film-o-polowaniu-na-foki
lekko, łatwo i przyjemnie. Dzięki Bogu??
5 lutego 2012 (niedziela), godz. 18:34
Pani Małgosiu, wiedziałem, że odezwą się te zakłamane mohery, które patrzą pod las, a nie widzą nic pod swoim nosem.
6 lutego 2012 (poniedziałek), godz. 14:26
Do obserwatora: kim jest wg Ciebie moher? Czy wg Ciebie katolik = moher? czy moze jakos inaczej definiujesz to slowo?
6 lutego 2012 (poniedziałek), godz. 14:30
Do pani Fron: faktycznie nigdzie pani nie napisala ze jest pani zwolennikiem aborcji. W wypowiedzi pani Czubaszek tez nie znalazem stwierdzenia ze jest ona zwolennikiem aborcji, widocznie nie jest, tylko czytamy bez zrozumienia i nam sie wydaje ze jest.
6 lutego 2012 (poniedziałek), godz. 22:56
Czubaczek sama sie przyznała , po sąd jom trzeba dać !
7 lutego 2012 (wtorek), godz. 8:46
Pani nie jest zakłamana i jest to dla pani powód do dumy? Nie przeszkadza pani, że Czubaszek zabiła swoje dzieci. Przecież każda kobieta “ma prawo decydować o sobie”. Zapomina pani że dziecko nie jest matką i o jego życiu lub śmierci ludzie decydować nie powinni, a zwłaszcza matka pod sercem której się poczęło. Jaki pani zdaniem ma cel pokazywanie w telewizji, biednej, moim zdaniem chorej kobiety? Jaki cel mają pani groźne, gorszące teksty w których zachwyca się pani “mądrościami”, siejącymi zgorszenie? Nie uda się pani unieważnić piątego przykazania. Patałachom w rodzaju Lisa, też to się nie uda.
7 lutego 2012 (wtorek), godz. 12:16
Cytat:
“Ludzie, czytajcie ze zrozumieniem.
Napisałam o reakcji ludzi na jej wypowiedź. I tyle.
Te wszystkie epitety pod moim adresem utwierdzaja mnie w przekonaniu, że my Polacy nie lubimy drugiego człowieka i najchetniej mu dowalamy. Czy trzeba, czy nie.”
Zastanawiam się czy Pani nie za dużo wymaga od czytelników. Zwłaszcza tych, którzy jedyne co czytają to posty internetowe a prawdziwej książki dawno w ręku nie mieli. Pozdrawiam i życzę cierpliwości no i zdrowia(to do nadciśnienia).
7 lutego 2012 (wtorek), godz. 14:00
Drogi Wicie, myślę, ze lepiej nic nie czytać niż czerpać wiedzę i kształtować swoje poglądy w oparciu o “dzieła” żałosnej pani Czubaszek.
Wspomnienia pani Wałęsy mogą być interesujące. Nie miała łatwego życia. Wychowała gromadkę dzieci. Często sama musiała borykać się z różnymi problemami. Dobrze, że przynajmniej Wałęsa co i rusz “wygrywał” jakieś pieniądze w totolotka, to i telewizor i pralkę mogli sobie kupić. Prezydentową Danutę oceniam wyżej niż prezydentową Marię, choć może nie mam w tym przypadku racji. Nie widziałam nigdy by zadawała się z pseudo-feministkami. Okazywanie przyzwolenia na zabijanie dziecka, jest wynaturzeniem, bez względu na to czy dziecko ma kilka godzin czy jest starsze i z prawdziwym feminizmem nie ma nic wspólnego.
7 lutego 2012 (wtorek), godz. 17:33
Podzielam racje pana .Krzysztofa. Dlamnie ta kobieta jest juz niczym.Zawiodlam sie. Zyc ztakim obciazeniem psycghicznym to tez trzeba umiec Niczym twardziel. Usunela ijuz jak zbedny mebel z mieszkania. . Pewnie sie w mlodosci puszczala na prawo ilewonie wiedzac ghdzie i z kim. bez zadnego poczucia winy . Przyjdzie nato cghwila ze zaplaci za to wysoka cene .Juz teraz wyglada strasznie .i zalosnie . Ajeszcze zalosniej ze swoimi komentarzami. CZas pojsc w kat.
11 lutego 2012 (sobota), godz. 19:05
ja pierdziele, im bardziej trzymamy sie sztandaru wiary,tym bardziej jestesmy nienawistni, agresywni i nieprzejednani. zastanowcie sie ludzie czy te wasze napastliwe wypowiedzi, w ktorych mieszacie z blotem kazego, kto mysli i robi inaczej niz Wy, to najlepszy sposob na wykorzystywanie Slowa i nauki boskiej.
Kochaj blizniego swego jak siebie samego.
To nie cytat z Szymborskiej.
11 lutego 2012 (sobota), godz. 19:46
Krytykować kogoś, nie zgadzać się z jego opinią nie znaczy nienawidzieć kogoś. Szkoda, że anonimowa osoba ma zdolności nadinterpretacji i dla niej wszystko, może znaczyć jedno, co tylko sobie upodoba.
12 lutego 2012 (niedziela), godz. 10:34
http://wpolityce.pl/artykuly/23006-cejrowski-o-czubaszek-w-tak-radykalnej-sytuacji-nalezy-gnijaca-sliwke-usunac-z-kosza-by-nie-zgnily-inne-zdrowe